4

فرآیند اجرا، راه اندازی و پشتیبانی محصول



استقرار نرم افزار:
در فرآیند استقرار سیستم، هدف گذاری بر اساس نیاز مشتری مشخص شده و سپس با توجه به آموزش‌هایی که قبل از این فاز صورت گرفته، کلیه کاربران و مدیران پروژه در جهت عملیاتی کردن راهکارها هدایت می‌شوند.

آموزش نرم افزار:

می‌دانیم که آموزش، مهمترین نقطه شروع بهره‌برداری مناسب از نرم‌افزارها می‌باشد. بر همین اساس با ارائه سرفصل‌های مشخص و مدون، مستندات کامل از نحوه کار محصولات، برگزاری کلاس‌های آموزش تئوری و عملی و کارشناسان خبره، مجموعه‌ای قوی را مهیا کرده‌ایم تا سازمان مشتری بالاترین بهره‌برداری را از سرمایه‌گذاری انجام شده داشته باشد.
هرچه مهارت کاربران در استفاده از نرم افزار بیشتر باشد، موفقیت در فاز استقرار نیز بالاتر رفته که این امر در نهایت منجر به سود‌دهی بالاتر از خرید محصولات می‌شود.

پشتیبانی نرم افزار:

بقاء یک سیستم ارتباط مستقیمی با پشتیبانی آن سیستم دارد. گروه مهندسی اریس سعی دارد با سرویس پشتیبانی فنی، تداوم ارتباط با مشتری را حفظ کند و مشکلات مخصوص کاربران با محصولات را برطرف سازد. ما سعی می‌کنیم سرویس پشتیبانی فنی را به گونه‌ای به مشتریان ارائه کنیم که علاوه بر رفع مشکلات جاری آنها، راهکارهای بهتری را در استفاده از محصولات داشته باشند. در این سال‌ها، تجربه به ما نشان داده است که ارتباط موثر با مشتری، ارائه راهکارهای مناسب به رشد نرم افزار و در نهایت به رشد سازمان منتهی می‌گردد.

گارانتی نرم افزار:

بعد از راه اندازی کامل سیستم در سازمان، متناسب با زمان گارانتی، كارشناسان گروه مهندسی اریس، آماده پاسخگویی به تمام سوالات، ابهامات و مشکلات احتمالی، به صورت تلفنی و یا درصورت نیاز به صورت حضوری هستند.

برای اطلاعات بیشتر به بخش پشتیبانی فنی محصولات مراجعه کنید.