همان اندازه که که طراحی و امکانات یک نرم افزار و وب سایت مهم می باشد، اهمیت پشتیبانی و به روز رسانی آن نیز مهم است. چرا که وب سایت شما مانند ویترین کسب و کار شماست و باید به روزترین و با کیفیت ترین محصولات و خدمات شما را نشان دهد. اگر میخواهد وب سایت و نرم افزار خود را به روز نگه دارید بهتر است همیشه حواستان به آن باشد چرا که یک وب سایت بدون پشتیبانی و نگهداری مناسب پس از مدتی شکل استاندارد خود از دست خواهد داد و یا حتی رتبهی شما در موتورهای جستجو تنزل خواهد کرد یا مطابق انتظار شما رشد نخواهد کرد. وظیفه نگه داری و به روز رسانی وب سایت بر عهده مدیر وب سایت است.
در صورت بروز هرگونه اشکال فنی در سیستم تیم پشتیبانی موظف است در کوتاهترین زمان ممکن آن را رفع نماید. در صورت عدم توانایی باید از مجری پروژه استفاده کند. پشتیبانی از دستگاه های همراه و سیستم عامل های مختلف یا نسخه های مختلف آنها، اختلالات شبکه یا پایگاه داده از در این حوزه قرار دارند.
۱- رفع خطای احتمالی سایت
۲- پاسخگویی تلفنی به مشكلات احتمالی
۳- رفع ایرادات كاربری در ساعات اداری
۴- تعریف ایمیل های جدید
۵- پشتیبانی از خدمات پست الکترونیک
۶- بروز رسانی نسخه نرم افزاری وب سایت
۷- تهیه پشتیبان از فایل ها و اطلاعات بصورت روزانه
۸- تامین امنیت و مانیتورینگ امنیتی وب سایت
۹- مشاوره و ارائه راهکاری های سئو ( رتبه سایت )
۱۰- امکان ایجاد قابلیت های سفارشی
۱۱- بهینه سازی سرعت و کیفیت وب سایت